|
Galeria
Modernizacja linii obsług codziennych i myjni z zamkniętym obiegiem wodyNowoczesna, sterowana mikroprocesorowo, trójszczotkowa i dwustanowiskowa myjnia portalowa jest:
- wyposażona w programy do mycia wszystkich samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów, jak również naczep
i cystern;
- bezobsługowa – posiada napęd przez paski zębate oraz łożyska ślizgowe samosmarujące;
- inteligentna - samodzielnie dobiera nacisk szczotek po weryfikacji gabarytów samochodu;
- trwała – posiada ogniowo ocynkowane kolumny stalowe;
- wydajna i oszczędna - zużycie wody wynosi 80-100 l/min zużycie włosia to ok. 10.000 myć;
- wyposażona w prowadzone górą i dołem boczne szczotki, co zapewnia dokładne i równomierne mycie pojazdów, (szczególnie ich środkowej powierzchni), ponadto zastosowanie najnowszej generacji włosia, którego technologia umożliwia rozwarstwianie się jego końcówek w odległości 2-3 cm od końca na 20-30 drobnych włosków zwiększa skuteczność i delikatność mycia.
Efektem bezpośrednim tej inwestycji jest przede wszystkim poprawa czystości eksploatowanych autobusów. Natomiast efektami pośrednimi, ale z punktu widzenia zmniejszania kosztów eksploatacji i ochrony środowiska, równie ważnymi są:
- zmniejszenie zużycia wody technologicznej – myjnia pracuje w obiegu zamkniętym z odzyskiem 80% wody;
- poprawa warunków BHP zatrudnionych na linii OC pracowników – myjnia jest wyposażona w nowoczesne oświetlenie oraz wysokosprawne urządzenia grzewczo-wentylacyjne, zapewniające pracownikom właściwą temperaturę i wilgotność środowiska pracy;
- zmniejszenie zużycia energii elektrycznej i cieplnej – budynek myjni został ocieplony, powierzchnie okien zmniejszone,
a same okna wymienione na dwuszybowe.
|
|
|